Contact

Direct uw huurderszaken regelen

In Mijn Ymere kunt u uw woonzaken met ons regelen.
Snel en eenvoudig, waar en wanneer u wilt. U kunt:

  • reparaties aanvragen
  • uw huur betalen
  • uw gegevens beheren en wijzigen.

Mijn Ymere

Heeft u nog geen MijnYmere-account?
Maak een account aan

Bij spoed: bellen

Bij inbraakgevaar, ernstige lekkage of gevaar voor de bewoner(s), bel direct 088 000 89 00. Wij zijn wij 24 uur per dag telefonisch bereikbaar, ook in het weekend. Contact bij spoed

Openingstijden tijdens de feestdagen

Op donderdag 12 december sluiten wij om 16:00 uur en op 31 december zijn wij tot 15:00 uur bereikbaar.

Wij zijn gesloten op:
- woensdag 25 december
- donderdag 26 december
- woensdag 1 januari

Een vraag stellen

Heeft u vragen over uw woning, contract of andere zaken en komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op.

Telefoon

Maandag t/m vrijdag: 8:30 - 12:00 uur en 13:00 - 17:00 uur

Bij spoed kunt u ons 24 uur per dag bellen.

088 000 89 00

WhatsApp

Wij proberen binnen twee uur te reageren. Op werkdagen zitten wij voor u klaar tussen 8.30 - 12.00 uur en 13.00 - 17.00 uur. Via WhatsApp kunt u geen reparatieafspraak plannen.

088 000 89 00

Teletolk

Als u een gehoor- of spraakbeperking heeft, kunt u op werkdagen tussen 9.00 - 12.00 uur en 13.00 - 17.00 gebruik maken van Tolkcontact.

Teletolk bij gehoor- of spraakbeperking

Onze locaties

Wilt u liever langskomen? Dat kan bij onze locaties.

Postadres

Postbus 2412
1000 CK Amsterdam

181211 YMERE DAG 5 0186