Regel het meteen zelf
Direct uw huurderszaken regelen
In Mijn Ymere kunt u uw woonzaken met ons regelen.
Snel en eenvoudig, waar en wanneer u wilt. U kunt:
- reparaties aanvragen
- uw huur betalen
- uw gegevens beheren en wijzigen.
Heeft u nog geen MijnYmere-account?
Maak een account aan
Bij spoed: bellen
Bij inbraakgevaar, ernstige lekkage of gevaar voor de bewoner(s), bel direct 088 000 89 00. Wij zijn wij 24 uur per dag telefonisch bereikbaar, ook in het weekend. Contact bij spoed
Openingstijden tijdens de feestdagen
Op donderdag 12 december sluiten wij om 16:00 uur en op 31 december zijn wij tot 15:00 uur bereikbaar.
Wij zijn gesloten op:
- woensdag 25 december
- donderdag 26 december
- woensdag 1 januari
Een vraag stellen
Heeft u vragen over uw woning, contract of andere zaken en komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op.
Telefoon
Maandag t/m vrijdag: 8:30 - 12:00 uur en 13:00 - 17:00 uur
Bij spoed kunt u ons 24 uur per dag bellen.
Wij proberen binnen twee uur te reageren. Op werkdagen zitten wij voor u klaar tussen 8.30 - 12.00 uur en 13.00 - 17.00 uur. Via WhatsApp kunt u geen reparatieafspraak plannen.
Teletolk
Als u een gehoor- of spraakbeperking heeft, kunt u op werkdagen tussen 9.00 - 12.00 uur en 13.00 - 17.00 gebruik maken van Tolkcontact.
Onze locaties
Wilt u liever langskomen? Dat kan bij onze locaties.
Postadres
Postbus 2412
1000 CK Amsterdam