Huurwoning opzeggen per brief
Dit moet in de brief staan:
- adres van de woning die u opzegt
- einddatum van de huur, minstens een maand na de brief en op een werkdag
- uw nieuwe adres
- als uw bankrekening verandert: uw nieuwe rekeningnummer voor terugbetalingen (als u naar het buitenland gaat: IBAN én BIC)
- handtekening van de huurder(s)
Stuur de brief naar: Ymere, Afdeling Verhuurondersteuning, Postbus 2412, 1000 CK Amsterdam
Bedrijfsruimte, parkeerplek en opslagruimte opzeggen
- de minimale huurperiode en de opzegtermijn staan in uw huurcontract
- bedrijfsruimte zegt u op met een aangetekende brief
- als u de huur wilt overdragen de nieuwe eigenaar van uw bedrijf, kijkt u op de pagina Bedrijfsruimte.
Stuur de brief naar: Ymere, Afdeling Bedrijfsruimte, Postbus 2412, 1000 CK Amsterdam
Parkeerplaats
- de opzegtermijn is 1 maand
- u kunt ook opzeggen met een e-mail aan parkeren@ymere.nl
Stuur de brief naar: Ymere, Afdeling Parkeren, Postbus 2412, 1000 CK Amsterdam
Parkeerbox of berging
- In uw huurcontract staat wat u moet doen om de huur op te zeggen
- de minimale huurperiode en de opzegtermijn staan in uw huurcontract