Uw huur opzeggen per brief
U stuurt ons een brief waarin het volgende staat:
U stuurt ons een brief waarin het volgende staat:
- het adres van de woning die u opzegt
- de einddatum van de huur, minstens een maand na de brief en valt op een werkdag
- uw nieuwe adres
- als uw bankrekening verandert: uw nieuwe rekeningnummer voor terugbetalingen (als u naar het buitenland gaat: IBAN én BIC)
- een handtekening van de huurder(s)
De brief verstuurt u naar: Ymere, Afdeling Verhuurondersteuning, Postbus 2412, 1000 CK Amsterdam
- de minimale huurperiode en de opzegtermijn staan in uw huurcontract
- bedrijfsruimte kunt u opzeggen met een aangetekende brief
- als u de huur wilt overdragen aan de nieuwe eigenaar van uw bedrijf, kijk dan op de pagina Bedrijfsruimte.
Stuur de brief naar: Ymere, Afdeling Bedrijfsruimte, Postbus 2412, 1000 CK Amsterdam
- In uw huurcontract staat wat u moet doen om de huur op te zeggen
- de minimale huurperiode en de opzegtermijn staan in uw huurcontract
- u kunt ook opzeggen met een e-mail aan parkeren@ymere.nl
Stuur de brief naar: Ymere, Afdeling Parkeren, Postbus 2412, 1000 CK Amsterdam