De huur per brief opzeggen

Als u de huur van een bedrijfsruimte, parkeerplek of opslagruimte wilt opzeggen, stuurt u altijd een brief. De huur van een woning kunt u ook per brief opzeggen, maar dat kan makkelijker via MijnYmere.

Uw huur opzeggen per brief

U stuurt ons een brief waarin het volgende staat:

U stuurt ons een brief waarin het volgende staat:

  • het adres van de woning die u opzegt
  • de einddatum van de huur, minstens een maand na de brief en valt op een werkdag
  • uw nieuwe adres
  • als uw bankrekening verandert: uw nieuwe rekeningnummer voor terugbetalingen (als u naar het buitenland gaat: IBAN én BIC)
  • een handtekening van de huurder(s)

De brief verstuurt u naar: Ymere, Afdeling Verhuurondersteuning, Postbus 2412, 1000 CK Amsterdam

  • de minimale huurperiode en de opzegtermijn staan in uw huurcontract
  • bedrijfsruimte kunt u opzeggen met een aangetekende brief
  • als u de huur wilt overdragen aan de nieuwe eigenaar van uw bedrijf, kijk dan op de pagina Bedrijfsruimte

Stuur de brief naar: Ymere, Afdeling Bedrijfsruimte, Postbus 2412, 1000 CK Amsterdam

  • In uw huurcontract staat wat u moet doen om de huur op te zeggen
  • de minimale huurperiode en de opzegtermijn staan in uw huurcontract
  • u kunt ook opzeggen met een e-mail aan parkeren@ymere.nl 

Stuur de brief naar: Ymere, Afdeling Parkeren, Postbus 2412, 1000 CK Amsterdam